Snart Stockholm


Då är flytten ett faktum. Jag sitter i bilen tillsammans med pappa och Lena som hämtade upp mig i Gävle. Tårarna har sprutat och börjar igen nu när jag skriver det här. Som jag skrev igår ska det bli väldigt kul att flytta hem igen till Stockholm men samtidigt har jag trivts bra i Gävle och jag har växt som person. Jag har även lärt känna många härliga människor som jag kommer sakna. Det är inte bara jag som växt, min och Tommys relation har växt till en ny nivå. Gävle har gjort oss och mig gott och jag är väldigt glad att vi gjort den här resan tillsammans på två år i Gävle. 

Nu är det ju så att tårarna inte bara rinner för att jag lämnar en betydelsefull stad bakom mig. Min fina pojkvän kommer inte flytta ner förrän i november vilket för närvarande känns tyngst men samtidigt kommer jag åka upp till Gävle och Tommy kommer ner redan på torsdag. Löjlig som jag är gör jag en större grej av det än vad det är. :-) Nä nu ska jag avrunda och uppdatera mer ikväll när jag kommer till Huddinge. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0