Tillbaka till bloggen!

 
Uppehållet från bloggen har blivit långt och lusten att blogga har inte funnits där av olika anledningar. Det har hänt så sjukt mycket senaste tiden som jag inte kan skriva ut här, ännu. En grej som jag faktiskt kan säga är att jag flyttar till Stockholm i morgon med Svea.Tommy kommer efter i början av November så vi kommer alltså inte sära på oss en längre tid utan endast en månad vilket är en lättnad. Även fast det känns som en evighet just nu. Svea flyttar med mig hem till pappa och Lena en månad.
 
Vi (framför allt jag) har haft en otrolig hemlängtan till Stockholm sen i våras och sen i augusti har jag haft kontakt med Intersport i Stockholm eftersom jag jobbat på olika Intersportbutiker i Stockholm från 2008 fram till vi flyttade till Gävle hösten 2011. Det har varit många turer fram och tillbaka men nu är det helt klart att jag börjar på Intersport i Skärholmen från och med 1 oktober, alltså på tisdag. Jag känner mig mer taggad än någonsin på att komma igång att jobba. Jag är taggad för att jobba i Intersports lagershop i skärholmen och bara köra skiten ur mig! Jag är också väldigt lättad över att få bo nära min kära familj underbara vänner som jag saknat. Uppdateringen kommer bli bättre från och med NU.


Kommentarer
Mamma

Vi tycker det är jättemysigt och kul att ha dig tillbaka i Stockholm igen😘

2013-09-28 @ 23:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0